vineri, 4 decembrie 2009

Dotările medicale

Sper că „dotările medicale” includ și mărunțișurile. Nu de alta, dar nu îmi stă bine să fac confuzii de termeni.

Din cînd în cînd se mai întîmplă să ai o urgență medicală. De obicei, ești cusut la loc și lăsat într-o stare stabilizată. De foarte multe ori, trebuie să mai urmezi cîte un tratament.

Nu pretind ca antibioticul de care am nevoie și care costă peste 100 de lei să îmi fie dat gratis; dar pretind ca, din contribuția mea lunară la casa de asigurări de sănătate, să mi se găsească naibii o seringă sau o branulă, mai ales la secția de chirurgie!

Serios. O seringă costă 60 de bani. Pentru administrarea antibioticului am nevoie de 7 astfel de seringi. Chiar așa de greu o fi? (Mai ales că venitul la spital cu urgențe chirurgicale nu constituie sportul meu preferat... nu e ca și cînd aș avea nevoie de operații, copci, antibiotic injectabil și 7 seringi la fiecare două săptămîni.)

Mai concis și mai pe românește: Bă, da' io de ce dracu' mai plătesc în fiecare lună 5,5% din brutu' meu la Sănătate, dacă ăștia n-au nici măcar seringi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nu sînt moderate momentan, însă toanele posesoarei blogului pot determina ca mesajele injurioase, vulgare sau oligofrene să fie suprimate.